Onderstaand vind je alle informatie over de levering van Veteranenshop. Of het nu om de verzending en bezorging gaat of het afhalen van je bestelde product(en). Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, ontvang je per e-mail een orderbevestiging en wij gaan vervolgens direct aan de slag met het verwerken van je bestelling.
Onze locatie in Best is geen fysieke winkel. Dit betreft ons hoofdkantoor/magazijn. Toch is het mogelijk om een product bij ons af te halen, te ruilen en zelfs te kopen, hiervoor kun je terecht op ons adres: De Rijn 12a, 5684 PJ Best. Let op! We willen graag voorkomen dat je voor een gesloten deur komt te staan. Wegens afspraken buitenshuis, bevoorrading van onze fysieke winkels of een ingepland evenement kan het voorkomen dat wij niet aanwezig zijn. Neem hiervoor dus ALTIJD eerst contact met ons op zodat je zeker weet dat er iemand is, die je kan helpen! Dit kan telefonisch +31 (0)499 – 234 490 of via onze contactpagina.
Jij wilt natuurlijk weten wanneer je gebruik kunt maken van je bestelde product. Dat vinden wij geheel terecht! Sommige producten versturen wij per normale post of per koeriersdienst. In het geval dat een koeriersdienst de bestelling bij je zal afleveren, ontvang je per e-mail nog een track-en-trace code. Met deze code kun je de levering volgen zodat je ongeveer weet wanneer de bestelde producten bij je geleverd zullen gaan worden.
Onze producten worden aan de voordeur geleverd. Als je in een appartementencomplex woont, wordt de bestelling op de begane grond geleverd.
Bestellingen worden, mits op voorraad, de volgende (werk)dag verwerkt en naar de post gebracht waardoor een bestelling in de regel binnen 3 werkdagen bij je bezorgd wordt. Soms komt het voor dat er bij koeriersdiensten een vertraging is waardoor jouw bestelling later binnenkomt dan verwacht. Helaas heeft Veteranenshop hier geen invloed op. Wel krijg je bij pakketbezorgingen een track & trace code opgestuurd, zodat je weet wanneer je de bestelde producten mag verwachten.
Afhankelijk van je woonplaats en het volume van je bestelling zal voor een bestelling in België, Duitsland en/of overige Europese landen een transporttoeslag gelden. In Duitsland leveren wij met uitzondering van de Noord- en Oostzee eilanden. Bij het plaatsen van een bestelling die niet per post verstuurd kan worden, neemt een van onze medewerkers contact met je op.
Voor een bestelling buiten Europa, kun je contact opnemen via onze klantenservice, telefoon +31 (0)499 – 234 490 of via ons contactformulier.
Voeg de producten van je keuze toe aan de winkelmand en je ziet gelijk de berekende verzendkosten terug. Ook vind je deze kosten terug op de afrekenpagina.
Wij hanteren de volgende verzendkosten;
Binnen Nederland
– Brievenbuspakket (met Track-&-Trace) – € 3,95
– Pakket – € 6,95
In de regel en mits een product op voorraad is, kun jij je producten binnen een tot drie werkdagen verwachten.
Helaas kan het soms kan het voorkomen dat het gewenste product niet meer op voorraad is. Wij vinden dat erg vervelend! Maar niet lang getreurd, buiten een goede voorraad onderhoudt Veteranenshop ook goede contacten met zijn leveranciers waardoor wij het door jou bestelde product heel snel kunnen naleveren.
Mocht het geleverde product beschadigd bij je geleverd worden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via support@veteranenshop.nl. Geef daarbij de volgende zaken aan ons door:
– Je naam
– Je ordernummer
– Beschrijf de beschadiging
– Stuur een foto van de beschadiging mee
Wij gaan er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Kijk voor meer informatie ook bij garantie en service, algemene voorwaarden en retouren en herroepen. Heb je nog vragen? Kijk dan eerst even bij onze veelgestelde vragen en neem anders gerust even contact met ons op!
De Rijn 12a
5684 PJ Best
BTW-nr. NL862378904B01
KvK-nr. 82214050
Volg ons op
|