Retouren
We doen niet zo moeilijk met retouren of het herroepen van een aankoop. Het kan namelijk altijd gebeuren dat het product dat je hebt gekocht, nét iets anders is dan jij je had voorgesteld. Aangezien dit al jammer en vervelend genoeg is, gaan wij echt niet lastig doen. Je krijgt van ons in totaal 30 dagen de tijd vanaf het moment van aankoop. 15 Dagen bedenktijd en nog eens 15 dagen om je product te retourneren of te herroepen. We proberen het je hierbij zo gemakkelijk mogelijk te maken. In het kort;
Wij stellen ons ook tevreden met ‘daarom’ en je hoeft dus geen retourreden op te geven wanneer je daar geen zin in hebt.
Ruilen? Geen probleem. Let er wel even op dat de verzend- en retourkosten in dat geval voor eigen rekening zijn, tenzij er iets aan onze kant is misgegaan. Mocht hier sprake van zijn nemen wij vanzelfsprekend de kosten voor onze rekening.
In het geval dat je meerdere producten besteld om te passen, en het aankoopbedrag is boven € 50 heb je recht op gratis verzending. Let wel! Wanneer jij 1 product besluit te houden (onder € 50) en de andere artikelen aan ons retourneert, zullen wij het aankoopbedrag crediteren met aftrek van verzendkosten.
Wanneer je retour bij ons is binnengekomen en goedgekeurd, staat het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen weer op je rekening bijgeschreven.
Het product mag je terugsturen, wanneer;
- Het product onbeschadigd en schoon is
- Het product compleet is
- Het product in de originele verpakking zit
Wanneer is een product uitgesloten van retour?
- Producten die niet in originele staat verkeren, beschadigd of gebruikt zijn of onderdelen missen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Beperkt houdbare producten, zoals bijvoorbeeld voedsel
- Gepersonaliseerde producten
- Cadeaubonnen
- Producten die na 30 dagen na levering geretourneerd worden
Terugbetaling
Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij je per e-mail informeren over de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.
Bij goedkeuring van de retour of herroeping wordt de terugbetaling verwerkt en wordt het tegoed op de originele betaalmethode toegepast. In geval van betaling via creditcard dien je er rekening mee te houden dat banken hiervoor enige verwerkingstijd nodig hebben.
Retour doorgeven
Stuur ons een mail en laat ons weten welk product je terug gaat sturen onder vermelding van je naam en ordernummer, zodat wij weten dat het product retour komt.
We stellen het op prijs als je ons vertelt waarom het product retour komt. Uiteraard ben je dit niet verplicht maar met name bij maatvoeringen kan dit zeer hulpvolle informatie zijn.
Bekijk ook onderstaand schema en neem bij vragen gewoon even contact met ons op!
